reklama

Šatňa

Mala som 10 a skončilo vyučko. Triedne stádo sa rozbehlo k obrovskej šatňovej skrini. Mne sa nechcelo predierať cez masu tiel k obuvi, ale keď sa zrazu uvoľnila 10 centimetrová škára, neodolala som. Vopchala som hlavu do skrine a hľadala topánky. Už som ich mala v ruke a pokúšala sa vyslobodiť. Vtedy sa to stalo. Keď som vytiahla hlavu zo skrine, vedľa mňa stojaca Tatarová zdesene vykríkla a zakryla si ústa rukami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Padajúci vešiak sa kovovým hákom zabodol do môjho oka a visel z neho ako nadrozmerná vianočná ozdoba. Otočila som sa s nemou prosbou o pomoc k družinárke.

Družinárka s rukami nad hlavou začala ziapať „Kde budem teraz zháňať zdravotníka!" V panickom strachu, že pôjde do basy za úmrtie žiačky utekala zohnať riaditeľku a zástupkyňu, aby posúdili celú situáciu. Veď možno na to existuje metodický pokyn...

Ja s okom rozčapeným na pol hlavy som stála s rozpaženými rukami a otvorenými ústami. Bála som sa vydať hláska, aby mi vešiakový háčik nerozťal čokoľvek a všetko tekuté v hlave by sa vyvalilo očným otvorom. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jedna polovica triedy sa rehotala ako sprostá a druhá mala ústa a oči roztiahnuté ako ja. Nikto sa neodvážil pristúpiť ku mne bližšie.

Spoza rohu sa vtedy vrátil Lipták z vécka. Nechápal, čo sa deje. Pri pohľade na mňa sa usmial a precedil cez zuby „Tak toto je fakt dobré!" a jedným krátkym ťahom mi vybral vešiak z oka. „Máš šťastie, že háčik je na konci guľatý" a podal mi ho.

Chvíľu som čakala, čo mi bude z oka vytekať, kedy oslepnem, alebo aspoň odpadnem.

To sa už po chodbe rútili upotené matróny z riaditeľne. Tesne predo mnou zabrzdili. Družinárka hneď videla, že už mi nič z oka nevisí a neskrývala sklamanie „Kto ti to vytiahol?!" Ukázala som na odchádzajúceho Liptáka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Včera som ho videla v telke.

Len sa tam mihol s krátkou poznámkou k politickej situácii.

Trošku zostarol, ale aj po skoro tridsiatich rokoch je to stále on.

Všetko dobré Martin :-)

jana blažeková

jana blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

osud ma trosku prikvacil ale nie je vsetkym dnom koniec Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu