reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
jana blažeková

jana blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

osud ma trosku prikvacil ale nie je vsetkym dnom koniec Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Babičkine slíže

jana blažeková

Babičkine slíže

Vždy som u deda zašla aj do zadnej izby. „Ahoj Babička!" pozdravila som nahlas a usmiala som sa smerom k urne. Stála na skrini vedľa starých dutých hodín, kde si zvykla odkladať peniaze. Aj som prešla po nalepenom štítku s menom. Akoby som čakala dotyk mäkkej ruky. Niekedy som vzala urnu a privinula si ju ako malé šteňa. Chvíľu som len tak stála a dávala pozor, či nezacítim teplo.

  • 17. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 480x
  • 14
Vidláci v Paríži

jana blažeková

Vidláci v Paríži

„Áno, ten salónik je pre nás. Compass. My sme z Compassu"  a obidvaja sa usmievame na recepčného akože ty tu pracuješ, ale my tu budeme jesť. Ale to sme ešte nevedeli čo.

  • 1. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 231x
  • 46
Robotný cigán

jana blažeková

Robotný cigán

Povedal, že príde. Platí sa vraj za hodinu roboty.

  • 31. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 835x
  • 135
reklama
SkryťZatvoriť reklamu